Astazi am avut ocazia de a vizita fabrica de bere din Timisoara, deoarece am participat la un concurs si am castigat! Recunosc, mi-a placut foarte mult si am fost impresionata de prezentare.
Saptamana aceasta am participat la un concurs pe Facebook organizat de ”Bere Timisoreana” si uite asa, azi am avut ocazia sa ascult o poveste interesanta, sa aflu tehnica de producere a berii, sa vad oameni imbracati dupa moda secolului 18 si la final sa beau o bere rece la terasa Muchi.
Dupa ce am fost intampinati de un ”Maestru berar”, am fost luati ”sub aripa protectoare” a ghidului( care era intr-adevar berar) si am intrat in diverse cladiri cu diferite masini. Ni s-au oferit explicatii si am avut ocazia de a gusta berea in diferite stadii. Astfel, am aflat savoarea mustului din malt si malt brun, a berii tinere si a celei nefiltrate, dar si a drojdiei care m-a lasat cu un gust amar. Am vazut flori de malt, paleti de malt, malt, malt brun si borhot si am aflat si eu de berea tanara si de gustul bun al acesteia. Dupa incheierea vizitei, printul Eugeniu de Savoia ne-a invitat la terasa Muchi unde am primit fiecare o bere.
Ce mi-a placut? Macheta fabricii. In timp ce asteptam ca grupul sa fie complet( am ajuns un pic mai repede), eu si prietenul meu ne-am uitat la macheta si am vazut intr-adevar cat este fabrica de mare. M-am bucurat foarte mult cand am vazut cupluri plimbandu-se si imbracate dupa moda secolului 18 si flori de malt care decorau intrarea in cladirea fabricii noi. Am ajuns si in camera de control a berariei de unde se supravegheaza procesul de producere a berii si aceasta era amenajata acum special pentru vizitatori. Pe masa se aflau paharele cu doua tipuri de must, boluri cu seminte de malt, borhot, flori de hamei, in fata mesei se aflau saci cu malt si malt brun, era foarte frumos amenajat. Ghidul a fost foarte dragut cu noi, ne-a spus ca este berar, a raspuns la intrebari cu promptitudine, a incurajat intrebarile delicate si a clarificat anumite nedumeriri. Mi-a placut ca a existat organizare, ca m-au sunat cu o ora inainte ca sa confirm prezenta si ca am fost intampinati( eu si prietenul meu) de ”Maestrul berar”. Vizita a inceput la timp, nu a trebuit sa asteptam in frig, nu a trebuit sa asteptam dupa alte grupuri.
Ce m-a impresionat? Pe langa vizita in sine, mi-a placut felul in care cei de la Timisoreana ne-au tratat, au aratat ca au grija de clientii sai si le ofera doar lucruri de calitate. In timp ce savuram berea, fiecare a primit o plasuta. M-am simtit ca un copil. Oare ce am primit? Un mini-album despre fabrica de bere Timisoreana si la sfarsit se afla o poza cu tot grupul, un calendar ce contine diverse poze cu fabrica, un magnet de frigider, ”biscuiti” si un ”Brevet de Vizitator Calificat” din hartie cerata. Mai trebuie sa mentionez ca la intrare ne-au oferit un fluturas si pe spatele acestuia se afla locatiile unde putem gasi Timisoreana nefiltrata in Timisoara si daca vroiam puteam lua o doza de bere care nu avea inca capacul pus si un ”pet brut”( inainte de formare). Impresionant, nu? Cred ca nimeni nu se astepta sa fie atat de draguti cu noi si sa investeasca atat de mult in promovare.
Toate aceste elemente au contat foarte mult si am vazut satisfactie si pe chipurile altor persoane din grup. Faptul ca a existat organizare, un ghid deschis la raspunsuri, o mica sceneta si plasuta cu surprize au contat enorm. Nu doar mi se parea mie, ci asa era. Cand eram cu ghidul am vazut curiozitate din partea oamenilor, am vazut zambete; la masa oamenii au fost placut impresionati de invitatia la bere lansata de printul Eugeniu la terasa Muchi si de atentia primita( mai ales poza cu grupul de la sfarsitul mini-albumului). Ma bucur mult ca am avut ocazia sa iau parte la acest eveniment si sa vad ca exista companii care vor sa ofere tot ce e mai bun clientilor.
Felicitari si la cat mai multe vanzari! A fost un eveniment si o campanie foarte reusita.
Povestea merge mai departe!